مراسم چهلمین روز درگذشت امیر سرلشکر سلیمی برگزار شد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 102
نویسنده : علی

 

مراسم چهلمین روز درگذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی، مشاور ارشد فرمانده معظم کل قوا و فرمانده اسبق کل ارتش برگزار شد.

مراسم چهلمین روز درگذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی مشاور ارشد فرمانده معظم کل قوا و فرمانده اسبق کل ارتش با حضور امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش و حجت الاسلام عباس محمد حسنی، جانشین سازمان عقیدتی سیاسی آجا و جمعی از فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح در قطعه 70 بهشت زهرا برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام مشهوری، معاون نظارت و بازرسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در سخنرانی با اشاره به نقش ارتش و شهدای راه انقلاب و اشخاصی همچون امیر سلیمی در تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: اطاعت امر نظامیان از مقام معظم رهبری باعث شده امروز نظام ما مقتدرتر از قبل به کار خود ادامه دهد و رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و گروه های تروریستی جرأت دست اندازی به کشور ما را نداشته باشند.

وی تاکید کرد: آنچه ما را در برابر تهدیدات بیمه می کند روحیه فداکاری و ایثار فرماندهان و نظامیان نیروهای مسلح است و امیدواریم این مسیر ادامه یابد تا بتوانیم رسالت خود را در نظام جمهوری اسلامی ایران به خوبی انجام دهیم.




:: برچسب‌ها: سلیمی ، دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: